Tabloidi danas prate svaki korak lijepe Megan Markl, čak i više nego u periodu kada se bavila glumom u Holivudu, a utrkuju se i u tome ko će pronaći više novih detalja vezano za njenu prošlost.
Tako je nedavno otkriveno da se vojvotkinja od Saseksa na malim ekranima pojavila kada je imala samo 11 godina, a još tada je imala jasno definisan stav i bila sklona da feministički razmišlja.
Naime, Megan je u tom periodu zajedno sa svojim školskim kolegama dobila zadatak da pogleda nekoliko aktuelnih reklama i da prokomentariše poruke koje šalju. Ona je trebalo da razmisli o tome kako je u njima predstavljena žena i kakav je njihov položaj.
Nakon što je pogledala nekoliko reklama, ona se osvrnula na to koliko je akcentovana uloga žene u domaćinstvu.
-Mislim da nije u redu da djevojčice odrastaju misleći da su mame one koje sve rade- rekla je tada 11-godišnja Megan i dodala kako se u svakoj trećoj reklami može čuti nešto što može da povredi nečija osjećanja.
No, tu nije kraj – ovu Amerikanku je školski zadata toliko inspirisao, da je riješila i da napiše pismo kompaniji “Procter&Gamble” zbog reklame za proizvode za čišćenje u kojoj se spominju samo žene. Ova njena inicijativa urodila je plodom, pa je kompanija na kraju zaista izmjenila reklamu i riječ “žena2 promijenila sa rječju “ljudi”.
Javnost je tada bila oduševljena inicijativom slatke, pjegave , kovrdžave djevojčice, a priča o njoj obišla je svijet… Niko nije ni slutio da će pomjeriti granice savremenog društva i postati dio britanskog dvora.
Ali, mnogo smo se puta uvjerili da život piše romane, pa je tako bilo i ovog puta… I dan danas se ova 37-godišnjakinja zalaže i bori za prava žena kako u razvijenim, tako i u onim manje naprednim društvima, a u tome joj je velika podrška i suprug Hari.