Iako se motiv utapanja tuge u alkoholu pojavljuje i u njegovim pjesmama, to nije porok o kojem on pjeva. Porok u pjesmama Željka Samardžića su žene. Tu i tamo provuče se i pokoja druga tema u Samardžićevom opusu, ali primarna stvar koju od njega slušamo je priča o starijem čovjeku, koji se jako dobro drži za svoje godine i mladoj ljepotici na čije čari nije ostao imun. Neki čak vjeruju da razlika u godinama lirskog subjekta njegovih pjesama prelazi svaku granicu ukusa i zakona. „Za jednu noć kraj mene, ti bi dala ceo svet, a ja sve što imam za tvojih 25“, „Marija, Marija, eh da si starija“, ili „Zar ne znaš da prava ljubav godine ne broji, zar ne vidiš da mi tvoja mladost lepo stoji“ su samo neki od stihova iz Samardžićevih pjesama koji idu u prilog ovoj tezi. Još jedan od dokaza ovoj konstataciji je i pjesma „Bezobrazno zelene“ koja je objavljena na albumu „Sentimentalan čovek“ 2001. godine. Pjesmu je komponovao Aleksandar Radulović Futa, dok stihove potpisuje Marina Tucaković.
Neko dublje pronicanje u stihove ove pjesme zaista nije potrebno, jer je sve više nego jasno i očigledno. Stari, iskusni zagondžija nema drugih životnih preokupacija osim da zavodi znatno mlađe i neiskusnije djevojke. To čini sa ogromnom količinom samopouzdanja i hvalisavosti, što ukupan utisak o pjesmi čini još poražavajućim. I dok je gradski kauboj tako provodio svoj život, spavajući danju, zavodeći noću, desilo mu se da on bude taj koji je zaveden i osvojen. Kako kažu stihovi, krv mu se sjurila u glavu kad je ugledao djevojku koja je izgledala tako nevino. Iako prekaljen i iskusan na ljubavnom polju, prvi put u svom životu se sreo sa ovakvom situacijom.
Život kojim živi nije spreman promijeniti ni po koju cijenu, a ipak mu se desilo da uzme u razmatranje tu mogućnost, a sve zbog jedne mlađane djevice. I mada u refrenu kazuje da joj je to pošlo za rukom (da mu život okrene), stihovi posljednje strofe otkrivaju kako je okončana njegova dilema. „I da se rodi ponovo, taj ne bi se promenio“ kazuju stihovi i otklanjaju svaku sumnju.
Neosporno je da ljubav ne zna za granice. Međutim, treba znati za granice ukusa, te uvrstiti i neku drugu temu u svoj repertoar. Sve što se prekomjerno upotrebljava vremenom postaje degutantno i prikriva svaku drugu vrlinu koju pjesma posjeduje…