Ta zemlja dobro poznata po svojoj velikoj ljubavi prema zlatu, pa nije neobično vidjeti automobile optočene zlatom ili automate koji izbacuju zlatne poluge. A novi hit je – jestivo zlato.
Jedan od najprestižnijih hotela u Dubaiju Burdž Al Arab ukrašen je sa 1.790 kvadratnih metara 24 karatnog zlata. Inače, tamo možete probati kapućino sa zlatom, ili koktel sa zlatom, u kafeu na 27 spratu – 200 metara iznad nivoa mora. Luksuz se, međutim, ne može osjetiti, pa tako zlato zapravo nema nikakav ukus, piše CNN. Uprkos tome, klijenti ovog hotela ga jako vole.
– Zlato je sinonim luksuza, nečega što ima jedan nivo dekadencije – objašnjava Etjen Haro, asistent menadžera za hranu i piće u hotelu.
Hotel za svoja zlatna čudesa u hrani i piću troši oko 700 grama zlata godišnje, koje dolazi iz Italije i Indije. Tipično se konzumira u formi zlatnih listića, zrnaca ili pahuljica. Bez ukusa je, ali je kao prehrambena namirnica, potpuno sigurna.
– Dijamante je malo teže sažvakati, pa je zlato puno bolji izbor za koktele – šali se Haro.
Na meniju u njihovom hotelu može da se pronađe bijela čokolada sa zlatom, posebna vrsta mljevenog tzv. zlatnog praha koji se može da nađe na hrani ili u koktelu, zlatne kocke šećera za razne koktele i čist zlatni dekorativni sprej.