Amel Ćurić, popularni pjevač i pobjednik regionalnog muzičkog šoua “X Factor Adria”, nakon prvog singla i spota “Neizdrživo” koji je snimio nakon pobjede bilježi veliku popularnost širom BiH i regiona.
Spot za “Neizdrživo”, pjesmu koju je Ćurić prvi put uživo predstavio u Tuzli, gdje je nastupao kao poseban gost na koncertu Željka Joksimovića, na YouTube kanalu do sada je pregledan preko 600.000 puta. Prema podacima u oktobru također je bio među najgledanijim spotovima na YouTube na području BiH.
U međuvremenu pjevač radi na novim pjesmama i priprema se za brojne nastupe. Već početkom decembra, tačnije 4. sa bendom će nastupiti u Bihaću, a 10. decembra družit će se sa fanovima u Travniku u Domu kulture.
Nakon što je krajem jula doživio saobraćajnu nesreću u kojoj je zadobio lakše povrede i u kojoj je uništen njegov BMW, Ćurić je pronašao novog limenog ljubimca. Naime, tokom obilaska autocentra Turbo Trade dobio je i novog partnera i prijatelja.
Vlasnici pomenute autokuće odlučili su podržati našu zvijezdu u radu jer su u njemu prepoznali veliki potencijal i pravog ambasadora muzike u našoj zemlji. Stoga su mu na period od jedne godine dali novo auto na raspolaganje, a Ćurić je s oduševljenjem prihvatio da bude njihovo zaštitno lice. Popularnog pjevača od sada ćemo viđati u vozilu Opel Insignija, čija je trenutna vrijednost 25.000 KM.