Maya Berović odabrala je i efektan naziv za svoj crveni karmin: Mala lomi. Ljubitelji njene muzike brzo će shvatiti da je ime dato po njenoj istoimenoj pjesmi, dok će ljubitelji šminke – a ove dvije grupe se definitivno preklapaju, primjetiti da pjevačica nije odstupila od pravila da kozmetičkim preparatima iz svoje kolekcije daje imena po svojim pjesmama.
Maya danima na Instagram stranici “Maya beauty line” najavljuje veliku vijest stihovima pomenute pejsme, i crvenom bojom koja je mogla da nagovjesti o čemu se zapravo radi.
A žene se već vjekovima raduju crvenom karminom. Da, dobro ste pročitali, istorija ruža u crvenoj boji seže do drevnog Egipta. Ranije je “vatreni” ruž bio namijenjen samo za određene slojeve, nije uvijek, a shodno vremenu, imao pozitivnu reputaciju, a onda su se žene osmjelile i prisvojile ga – kao svoj način da istaknu svoju jlepotu, zavodljivost, ali i stav.Elizabet Tejlor je obožavala crveni karmin, a smatra se jednim od simbola starog, glamuroznog Holivuda.Biće vam zanimljivo da čujete da su Britanke prije više decenija, kada je cena karmina zbog taksi skočila, bojile usne sokom od cvekle, kako bi one bila crvene. To dovoljno govori o popularnosti crvenog ruža među ženama. Među velikim brojem žena, jer upravo ovu boju karmina voli najviše pripadnica ljepšeg pola.On je nekad i drzak izbor, ali nikada primjer lošeg ukusa, osim ako ne porušite baš svako pravilo stila, pa ga crveni ruž kombinujete sa mnogo šminke i nemate mjeru.Moramo da naglasimo da je moćni crveni karmin decenijama bio i simbol borbe žene za ravnopravnost i razna društvena pitanja.Zanimljivoj i važnoj istoriji pridružuje se i njegova estetika, jer i stručnjaci i ljubitelji ovog ruža kažu da je kao stvoren za usne.
(Express/ Puls)